donderdag 11 oktober 2007

E-learning in Chiang Mai

Morgen (vrijdag 12-10) vertrek ik voor 2 weken naar Chiang Mai in Thailand.
Ik ga daar op de Far Eastern University 2 weken een introductie over e-learning organiseren voor de docenten. De FEU heeft ondersteuning gevraagd bij PUM, een organisatie die ondersteuning levert in derde wereld landen. En daarvoor experts selecteert en uitzendt.
 
Hoe het zal gaan heb ik geen idee van. Afgelopen jaar was ik nog in Thailand, op vakantie. Maar als vakantieganger door een land trekken of er werken: dat zal heel anders zijn. De cultuur begrijp ik een beetje, maar nu een aantal sessies organiseren met 25(!) docenten zal toch heel anders zijn dan over de markt lopen. Of de docenten handig zijn met ICT, of ze voldoende engels spreken? Werkt de ICT zoals wij gewens zijn in nederland?
Kortom, een uitdaging.
 
Via dit log ga ik regelmatig verslag doen en als het lukt ook fotoos oploaden (meestal via Picasa waar ik al fotoos heb staan)
En jullie kunnen natuurlijk ook commentaar leveren op de items in het weblog.  
 
Sawadee khrap! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten