zondag 4 november 2007

Evaluatie

Een week thuis. De jetlag is nu wel over, maar duurde toch wel langer dan ik dacht. Vroeg naar bed, vroeg op, ongeveer de hele week. Het lichaam heeft toch steeds meer moeite met 6 uur tijdsverschil :-((
Maar ook was ik wel moe van de reis en de 2 weken inspannend bezig zijn met het programma, het vervolg, de feedback, etc.  
 
Alle fotoos zijn nu op de site gezet (zie link linksboven) en ik heb ook een aantal filmpjes online gezet op de googlevideosite.
 
De komende week gaan we evalueren hoe het gegaan is. Er moet veel gebeuren om e-learning goed ingevoerd te krijgen maar er zijn ook zeker mogelijkheden. Hoe dat te ondersteunen is een centrale vraag.
 
Ondertussen loopt het gewone leven hier weer door, project bij de Hanzehogeschool kost veel tijd.
Gaat heel anders dan in Thailand....
Ik vond het geweldig om te doen, zowel als mogelijkheid om mijn kennis en ervaring over te dragen maar ook voor mezelf om in die situatie te werken. Dus wat mij betreft doen we dit vaker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten